Arek i zabranie RW

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 18 Maj 2002, 16:23:51 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 04:18:35PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 18 May 2002, Michal Moskal wrote:
> [..]

> Po tym liście padło pytanie. Nie było dopowiodzi. Mozan był to spokojnie
> potrakować jako żart.

Padła też odpowiedź. A sam pomysł z pldg jako stroną główną też kilka
razy padł.

> Wybacz ale PLD-Guide było od początku tym co się kryje pod nazwą. Wiadomo
> takzę gdzuie są zasoby które są czy to wystawiane czy tesz szykowane na
> wystawienie na www.

Rendrowany html może się oczywiście tam znaleść. Ponawiam pytanie o
tag/branch CURRENT.

xml z kolei jest *nie* *tylko* materiałem na stronę, więc nie nadaje się
do katalogu PLD_www_res, a z powodu braku rw u pewnych osób nie nadaję
się też do cvs.pld.org.pl.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h