Arek i zabranie RW

Sob, 18 Maj 2002, 16:30:45 CEST

On Sat, 18 May 2002, Michal Moskal wrote:
[..]
> Rendrowany html może się oczywiście tam znaleść. Ponawiam pytanie o
> tag/branch CURRENT.
>
> xml z kolei jest *nie* *tylko* materiałem na stronę, więc nie nadaje się
> do katalogu PLD_www_res, a z powodu braku rw u pewnych osób nie nadaję
> się też do cvs.pld.org.pl.

Nie rozumiem. Nie nadaje się na www.pld.org.pl ale nadaj się na
www.pld-linux.org ?

Mamy juz trzecią interpretację w takim razie: nie jest to ani dokumentacja
do PLD, nie sa to też zasoby które kiedyś miałby się znaleźć na
www.pld.org.pl ale są to zasoby które mają być na www.pld-linux.org.

Najwidovczniej czegoś znowu nie rozumiesz. Jakisz czas temu został
ustalony pzrez osoby które pracwały nad zasobami na www (ja sie do nich
nie zaliczam) schemat organizacyjny umożliwiającyc pracę nad zasobami na
głowne www osobom majacym RW w repo.

Jeszcze raz: czym jest PLD-gude ? Czy tym na co nazwa wskazuje ? czy
przyszłymi zasobami na www.pld czy zasobami które maja być wystawiane na
www.pld-linux-org ?