Arek i zabranie RW

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 18 Maj 2002, 16:36:13 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 04:30:45PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 18 May 2002, Michal Moskal wrote:
> [..]

> Nie rozumiem. Nie nadaje się na www.pld.org.pl ale nadaj się na
> www.pld-linux.org ?

Oczywiście nadaje się na www.pld.org.pl, natomiast nie jest to *tylko*
to. Wobec czego umieszczenie źródeł w katalogu PLD_www_res byłoby
nieporozumieniem. A co do cvs.pld.org.pl, to jaki koń jest, każdy widzi.

To jest dokumetnacja i przyszła zawartość www.pld.org.pl oraz
www.pld-linux.org (w zamierzeniu).

> Najwidovczniej czegoś znowu nie rozumiesz. Jakisz czas temu został
> ustalony pzrez osoby które pracwały nad zasobami na www (ja sie do nich
> nie zaliczam) schemat organizacyjny umożliwiającyc pracę nad zasobami na
> głowne www osobom majacym RW w repo.

To ktoś jeszcze na www w PLD pracuje? Tak czy siak, nie widzę problemu,
żeby html wrzucać do PLD_www_res.

> Jeszcze raz: czym jest PLD-gude ? Czy tym na co nazwa wskazuje ? czy
> przyszłymi zasobami na www.pld czy zasobami które maja być wystawiane na
> www.pld-linux-org ?

I tym i tym.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h