Arek i zabranie RW

Sob, 18 Maj 2002, 17:05:11 CEST

On Sat, 18 May 2002, Michal Moskal wrote:
[..]

> To znowu widzisz spisek.

Żaden spisek. Gwarantuj Ci że ludzie odpowidzialni za linux.org burzyli by
się (i na wzburzeniu by się nie skończyło) gdyby na sronach LDP były
materiały z które bwyglądałby jak strony uzurpiujace sobie reprezentownie
projektu Linuxa.

> A kto ci broni tam siebie dopisać? AFAIK ser wysłał devloperom prośbę o
> zdjęcie do pld-guide. Jak widać tylko kilka osób odpowiedziało.

Powiedział co to ma być ?

> Afaik tam jest odnośnik a nie formularz. A zgłoszenia trafiają chyba tam
> gdzie powinny.

Jest tam fotmulaż. Nie wiem gdzie trafiaja zgłosznia ale Srgisuz jako
admnnistrator ma mozliwosć pzrechwytywania jawnych haseł jakie pzrez ten
formulaż pzrechodzą.
Nikt nie prosił nikofgo żeby zbierał zgłoszenia o RW.

> Pożyjemy, zobaczymy.

> Być może, niech się wypowiedzą.

Nadal nic nie próbujesz wyjaśniać.
Tym samym zawężasz możliwy wybór. Jeszcze troche, a zostanie mi tylko jena
możliwść jaką będzie odebrani Ci RW i powidzenie Ci do widzenia.
Nie chcesz zrozumieć teg że bawisz sie czymś co jest sprawą sporną i sam
nie dążysz do wyjaśnienia sprawy.
Zastanów sie co robisz i jakie są tego możliwe konsekwencje.