Arek i zabranie RW

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 18 Maj 2002, 17:09:46 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 05:05:11PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 18 May 2002, Michal Moskal wrote:
> [..]

> Żaden spisek. Gwarantuj Ci że ludzie odpowidzialni za linux.org burzyli by
> się (i na wzburzeniu by się nie skończyło) gdyby na sronach LDP były
> materiały z które bwyglądałby jak strony uzurpiujace sobie reprezentownie
> projektu Linuxa.

Proszę, ludzie odpowiedzialni za PLD (w osobie Tomasza Kłoczki) są
strasznie wzburzeni.

> Powiedział co to ma być ?

A skąd ja mam wiedzieć?

> Jest tam fotmulaż. Nie wiem gdzie trafiaja zgłosznia ale Srgisuz jako
> admnnistrator ma mozliwosć pzrechwytywania jawnych haseł jakie pzrez ten
> formulaż pzrechodzą.
> Nikt nie prosił nikofgo żeby zbierał zgłoszenia o RW.

Tak, bo ser sobie to niedawno wymyślił, żeby przechwytywać hasła, bo
wcześniej żadnego formularza to nie było.

> Nadal nic nie próbujesz wyjaśniać.

Ile razy mam powtarzać?

> Tym samym zawężasz możliwy wybór. Jeszcze troche, a zostanie mi tylko jena
> możliwść jaką będzie odebrani Ci RW i powidzenie Ci do widzenia.

Aha, to będę trzeci. Fajnie.

> Nie chcesz zrozumieć teg że bawisz sie czymś co jest sprawą sporną i sam
> nie dążysz do wyjaśnienia sprawy.
> Zastanów sie co robisz i jakie są tego możliwe konsekwencje.

Już wyjaśniałem. Nie mam ochoty po raz n-ty udowadniać, że nie jestem
słoniem.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h