rw

Nie, 19 Maj 2002, 12:32:38 CEST

On Sun, 19 May 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Tiaaa... Szef serka nie lubi, to dokumentacji nie będzie.

Może dość już plecenia bzdur ? :>
Niby jak mam współpracować z kimś kto współpracować nie chce ?
Dlaczego mamy brać na główmna strone coś co będzie po za wszelka kontrolą
? (a taki status z punktu widzenia PLD w tej chwili jest tego dokumetu bo
wychodzi że nawet osoby pracujace nad tym nie wiedzą co same robią)