rw

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 19 Maj 2002, 12:38:38 CEST

On Sun, 19 May 2002 12:32:38 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Może dość już plecenia bzdur ? :>
> Niby jak mam współpracować z kimś kto współpracować nie chce ?
> Dlaczego mamy brać na główmna strone coś co będzie po za wszelka kontrolą
> ? (a taki status z punktu widzenia PLD w tej chwili jest tego dokumetu bo
> wychodzi że nawet osoby pracujace nad tym nie wiedzą co same robią)
>
> kloczek

Nie wiem - może się mylę, ale PLD-Guide ma jakąś licencję? Pewnie ta
licencja pozwala na modyfikacje itd? Jak się okaże, że coś jest nie tak
możesz zacząć niezależnie to modyfikować w repo.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter