rw

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 19 Maj 2002, 12:46:59 CEST

On Sunday 19 May 2002 12:32, Tomasz Kłoczko wrote:
> Może dość już plecenia bzdur ? :>
> Niby jak mam współpracować z kimś kto współpracować nie chce ?
> Dlaczego mamy brać na główmna strone coś co będzie po za wszelka kontrolą
> ? (a taki status z punktu widzenia PLD w tej chwili jest tego dokumetu bo
> wychodzi że nawet osoby pracujace nad tym nie wiedzą co same robią)

Według Ciebie!!!

Odnośnie cvs'u to naprawdę bym się zdziwił gdyby to było rozwijane wewnątrz
cvs'u pld skoro maintainer nie ma do niego dostępu (hint: Ty mu go zabrałeś).

Odnośnie współpracy. Sergiusz współpracuje z ludźmi robiącymi pld-guide (w
liczbie kilku), oraz z ludźmi od domeny pld-linux.org. Z mojej wiedzy wynika,
że robi to bez większych konfliktów. Ty z drugiej strony nie współpracujesz z
Sergiuszem, nie współpracujesz z Arkiem i masz poważne problemy z malekithem
(a zdecydowana większość pld-devil jest poświęcona tym konfliktom).

I jeszcze twierdzisz, że to Sergiusz nie współpracuje z Tobą (hint: co się ma
dziać na Twoich warunkach, w przeciwnym razie chmod u-rw repo). Imho jest
dokładnie na odwrót (wyjaśnienia odnośnie domeny otrzymałeś, Sergiusz rw
nie... tłumaczysz się tym, że ser stanowi zagrożenie oraz, że chcesz
wyjaśnienia od niego... to SĄ fanaberie!!!!)