rw

Nie, 19 Maj 2002, 13:26:33 CEST

On Sun, 19 May 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Według Ciebie!!!
>
> Odnośnie cvs'u to naprawdę bym się zdziwił gdyby to było rozwijane wewnątrz
> cvs'u pld skoro maintainer nie ma do niego dostępu (hint: Ty mu go zabrałeś).
>
> Odnośnie współpracy. Sergiusz współpracuje z ludźmi robiącymi pld-guide (w
> liczbie kilku), oraz z ludźmi od domeny pld-linux.org. Z mojej wiedzy wynika,
> że robi to bez większych konfliktów. Ty z drugiej strony nie współpracujesz z
> Sergiuszem, nie współpracujesz z Arkiem i masz poważne problemy z malekithem
> (a zdecydowana większość pld-devil jest poświęcona tym konfliktom).

Nie wiem czy sie zdajesz, ż to co napisałeś w żaden sposób nie wyjaśnia tu
niczego. Jest wręcz odwrotnie. Po raz pierwszy wprost padło że Sergiusz
jest maintainerm PLD-guide (dotąd można było się tego tylko odmyślać).
Dokładnie *nic* nie mówi na temat *celu* robienia tego dokumentu.
Nadal takzę osoby które robiły PLD-guide nic nie robią zeby taki cel
wpólnie okreslić (kazdy mówi co innego).

> I jeszcze twierdzisz, że to Sergiusz nie współpracuje z Tobą (hint: co się ma
> dziać na Twoich warunkach, w przeciwnym razie chmod u-rw repo). Imho jest
> dokładnie na odwrót (wyjaśnienia odnośnie domeny otrzymałeś, Sergiusz rw
> nie... tłumaczysz się tym, że ser stanowi zagrożenie oraz, że chcesz
> wyjaśnienia od niego... to SĄ fanaberie!!!!)

Znowu pomyłka. Od początku byłem nastawiony na wspólpracę. Srgiusz zaczął
ze mnie robić balona (najpier w po cichu a potem juz oficjalnie udajać
przy tym męczęnnika sprawy). Mówiac inaczje w pewnym momencie pzrestał sie
*sam* zajmować PLD i robił wszystko żeby pedzej czy później wyrugować mnie
z projektu (czy to formalnie czy to doprowadzając do tego żebym sam
odszedł). Człowiek z mimimum honoru i ambicji ma przynajmniej odwagę
zabrać swoje zabawki po to zeby szukać innej piaskownicy. Całość
potoczyła się w taki a nie inny sposób tylko dlatego że do ostaniej chwili
kiedy Serek zaczął pleść kompletne bzdury nie tłumacząć się z nich, a co
więcej *podejmująć dużo* *wczęsniej* kroki o których wiedział tyko on i
kilak osób zakładałem że mam do czynienia z człowiekiem z którym rozmowa
jest możliwa.