rw

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 19 Maj 2002, 14:07:20 CEST

On Sunday 19 May 2002 13:26, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie wiem czy sie zdajesz, ż to co napisałeś w żaden sposób nie wyjaśnia tu
> niczego. Jest wręcz odwrotnie. Po raz pierwszy wprost padło że Sergiusz
> jest maintainerm PLD-guide (dotąd można było się tego tylko odmyślać).

http://www.pld-linux.org/bookinfo.html
Widać, że ty nawet nie wiesz o czym piszesz (zaglądnąłeś choć raz na ten
dokument?)

> Dokładnie *nic* nie mówi na temat *celu* robienia tego dokumentu.
> Nadal takzę osoby które robiły PLD-guide nic nie robią zeby taki cel
> wpólnie okreslić (kazdy mówi co innego).

Halo tu ziemia. Cel robienia dokumentacji? Czy ty się dobrze czujesz? Gdzie
to zostanie umieszczone to jest kwestia czysto techniczna do ustalenia.

> [...]
> *sam* zajmować PLD i robił wszystko żeby pedzej czy później wyrugować mnie
> z projektu (czy to formalnie czy to doprowadzając do tego żebym sam
> odszedł). Człowiek z mimimum honoru i ambicji ma przynajmniej odwagę
> zabrać swoje zabawki po to zeby szukać innej piaskownicy. Całość
> potoczyła się w taki a nie inny sposób tylko dlatego że do ostaniej chwili
> kiedy Serek zaczął pleść kompletne bzdury nie tłumacząć się z nich, a co
> więcej *podejmująć dużo* *wczęsniej* kroki o których wiedział tyko on i
> kilak osób zakładałem że mam do czynienia z człowiekiem z którym rozmowa

To jest kwestia niepodlegająca dyskusji. Zależy od punktu widzenia. Ale
faktem jest, że jak chcesz być liderem to masz tańcować wokół developerów, a
nie vice versa.