rw

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 19 Maj 2002, 14:27:33 CEST

On Sunday 19 May 2002 13:33, Tomasz Kłoczko wrote:
> Napisałem także że tak długo jak istnieje jakikolwiek związek z PLD-guide
> Sergiusza tak długo dla mnie to nie istnieje. Napisałem także tak fługo
> jak nie całe zasoby znajduja się po za repo PLD tak długo takze nie ma mwy
> o tym żeby to znalazło robić za głowne zasoby www.

Dokumentacja jest. Niestety lider się nie zgadza jej umieścić bo:
a) maintainerem jest Sergiusz
b) jest tworzona poza cvs'em pld

Rozwiązanie punktu pierwszego: zmienić maintainera. Primo - kogo na to
miejsce znaleźć, secundo - ser tą dokumentację w dużej części stworzył więc
chyba nikt się nie ździwi jeśli się na odebranie stanowiska nie zgodzi.

Rozwiązanie punktu drugiego: przenieść do cvs'u pld. Nie jest to możliwe
ponieważ przez lidera maintainer dokumentacji nie ma dostępu do cvs'u i nie
mógł by się tą dokumentacją opiekować. Rozwiązanie: Sergiusz używa czyjegoś
konta (w formie podsyłania patchy) lub patrz punkt pierwszy.

Czyli mamy do wyboru: zmienić maintainera dokumentacji (kto chętny?) i
uzyskać zgodę serka na tą zmianę. Lub zmienić lidera tudzież odebrać mu
możliwość decydowania o sprawach administracyjnych.