rw

Nie, 19 Maj 2002, 13:48:39 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Otóż nie tylko Michał nad tym parcuje. Pisałem już nie raz że nie chodzi
> mi tylko o Micjhała ale o konkretne stanowisko *gupy* osób które coś przy
> tyym robiły.
Tak jak ja bym chciał stanowisko PLD Teamu, to jest chore. Na szczęście
grupa tworząca PLD-Guide jest mała i jak wszyscy wrócą z weekendu
i ,,dobiorą'' się do sieci to napewno Ci wyjaśnią swoje stanowisko.

> Nprawe nei mzęcie się sami dogadać żeby coś takeigu wspólnie
> postanowić ?
Z kim mam się dogadywać? (to pytanie to raczej nie do mnie :)

>  Naprawde nie jest to dla Ciebie jasne ? Może przy okazji sam
> wypowisz się czy dla Ciebie jest PLD-guide ? (IIRC też coś przy tym
> robileś).
Nic nie robiłem w PLD-Guide. Dla mnie PLD-Guide jest dobrą dokumentacją,
która w takej czy siakiej formie powinna znaleść się na stronach PLD.
Co więcej to jest _jedyna_ zebrana do kupy dokumentacja dotycząca PLD
w przystępnej formie.

> Napisałem także że tak długo jak istnieje jakikolwiek związek z PLD-guide
> Sergiusza tak długo dla mnie to nie istnieje.

>  Napisałem także tak fługo
> jak nie całe zasoby znajduja się po za repo PLD tak długo takze nie ma mwy
> o tym żeby to znalazło robić za głowne zasoby www.
A mnie nic nie obchodzą Twoje emocjonalne problemy. To jest dobra dokumentacja
- to jest fakt - z faktami się nie dyskutuje. Brakuje w Twoich wypowiedziach
argumentów (poza 3 punktami w jednym z maili) ! Zaprzeczasz sam sobie
(swoim wielokrotnym twierdzeniom, ze to argumenty decydują). ,,Widzisz to?''.

Szkoda, że nie potrafisz odrzucić emocji i zacząć myśleć racjonalnie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr