rw

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 19 Maj 2002, 15:40:54 CEST

On Sun, 19 May 2002, Michal Margula wrote:

> [...]

A ile produktow ma nieoficjlaana dokumentacje lepsza niz oficjalna?
Ja moge wymienic kilkanascie albo nawet kilkadziesiat...

> Dopisz mnie do listy. Kloczek&Marcin&Alchemyx approved. Dlaczego? Nie podoba
> mi się takie podejście jak wyczuwam z listów Sera do mnie (tzn - robię i nic
> wam do tego - a jednak mam coś do tego, bo też coś mam wspólnego z PLD!).

Dokladnie, mnie obecne PLD-Guide nie interesowalo do momentu proby
"uoficjalnienia" go tylnymi drzwiami.
Niech tworcy PLD-Guide nie uszczesliwiaja PLD tym na sile.

Moze z innej beczki: co by bylo jakby ktos napisal wspaniala, przystepna
itd. ksiazke o Cisco i potem zaczal ja reklamowac jako oficjalna
dokumentacje Cisco bez zgody Cisco Systems ? A oficjalne jest przeciez
UniverCD i dokumentacja wydana przez Cisco...

[..]

> Zastanawiałem się nad tym wszystkim i mam aktualnie pustkę w głowie.
> PLD-Guide - doskonały dokument, z dziwnym podejściem autora.

Doskonaly dokument, ale nie bedacy oficjalna dokumentacja PLD.
A oficjalna dokumentacja musi powstac i powstaje przeciez powoli, ale
jednak powstaje (chocby FAQ na irc.pld.org.pl).

> Za dużo emocji, za mało rozsądku.
Podpisuje sie recami i nogami.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-

<kloczek> Napisałem także że tak długo jak istnieje jakikolwiek związek z
          PLD-guide Sergiusza tak długo dla mnie to nie istnieje.