rw

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 19 Maj 2002, 15:28:17 CEST

On Sun, 19 May 2002 15:09:21 +0200
Mariusz Mazur <mariusz w isn.pl> wrote:

> Właśnie się dowiedziałem, że Marcin Bohosiewicz ma takie same poglądy jak
> kloczek. Tzn. antyserkowe. Innymi słowy nie będą akceptować w pld tego z
> czym ma coś wspólnego Sergiusz. To znaczy, że obecnie PLD nie ma
> oficjalnej dokumentacji i nie będzie miał dopóki ktoś takowej nie napisze.
> I to ktoś ze znaczkiem "kloczek&marcin approved".

Dopisz mnie do listy. Kloczek&Marcin&Alchemyx approved. Dlaczego? Nie podoba
mi się takie podejście jak wyczuwam z listów Sera do mnie (tzn - robię i nic
wam do tego - a jednak mam coś do tego, bo też coś mam wspólnego z PLD!).
> Pośrednim wnioskiem jest to, że zmianę kompa z repo to można między bajki
> włożyć. Marcin tego nie zrobi bo i nie ma ku temu najmniejszych powodów, a
> używa tego jako argumentu, żeby ludzi uspokoić podczas *kolejnego* sporu z
> kloczkiem.

Wyjaśnij, o co Ci chodzi, bo się zgubiłem.

> Innymi słowy gadanie o PLD-Guide jest stratą czasu, bo to i tak nigdy nie
> zostanie oficjalną dokumentacją (znaczy póki nie wypracujemy czegoś ala
> debian). Teraz tylko apel do Marcina i kloczka niech w takim razie piszą
> własną dokumentację. Bo ja mam dziwne wrażenie, że wszyscy inni się za
> tłumaczenie/poprawianie tego co jest obecnie zabrali.

Zastanawiałem się nad tym wszystkim i mam aktualnie pustkę w głowie.
PLD-Guide - doskonały dokument, z dziwnym podejściem autora.

> Ale się wkurwiłem.

Za dużo emocji, za mało rozsądku.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter