rw

Nie, 19 Maj 2002, 18:22:50 CEST

On Sun, 19 May 2002 dkarolczak w pbp.sieradz.pl wrote:

> Raczej to drugie bo administrowanie zasobami PLD powinno być jak
> najmniej związane z jego tworzeniem czyli automatycznie chroni to przed
> ew. przyszłymi niesnaskami że jeden devel drugiemu coś zrobił i za to ma
> odrazu restrykcje bo ja mam taką możliowść a on nie :<.

Bzdura. Poprstu zaczeło się zbliżać zakończenie 1.0. Conajmnei jedna osoba
się zorientwała że nie ma w tym swojej doniosłej pozycji. Nie jest nawet w
stanie napisać choćby za innych którzy robia coś inngo potrzadnego anonsu.
Sergisuz nawoływał żeby mi pomagać. To co sam zaczął potem robić żadną
formą pomocy mi nie było.