rw

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 19 Maj 2002, 14:40:50 CEST

On Sun, 19 May 2002 14:27:33 +0200
Mariusz Mazur <mariusz w isn.pl> wrote:

> Rozwiązanie punktu pierwszego: zmienić maintainera. Primo - kogo na to
> miejsce znaleźć, secundo - ser tą dokumentację w dużej części stworzył
> więc chyba nikt się nie ździwi jeśli się na odebranie stanowiska nie
> zgodzi.
>
> Rozwiązanie punktu drugiego: przenieść do cvs'u pld. Nie jest to możliwe
> ponieważ przez lidera maintainer dokumentacji nie ma dostępu do cvs'u i
> nie mógł by się tą dokumentacją opiekować. Rozwiązanie: Sergiusz używa
> czyjegoś konta (w formie podsyłania patchy) lub patrz punkt pierwszy.

Mnie osobiście autorstwo Sera nie przeszkadza, bo dokumentacja jest niezła.
Natomiast co do bóli Kloczka - może po prostu zrobić tak, że PLD-Guide jest
w cvsie pld, a Ser ma tylko dostęp do tego katalogu? I wilk syty i owca
cała.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter