rw

Nie, 19 Maj 2002, 18:39:40 CEST

On Sun, 19 May 2002, Mariusz Mazur wrote:
[..]

> Pytanie. Czy to podejście przeszkadza w tym, żeby PLD-Guide stał się
> oficjalnym dokumentem? Bo coś mi się wydaje, że jednak ważniejsza
> dokumentacja niż nielubienie się *developerów*.

PLD-Guide w tej chwili już jest narzędziem w sporze. traktuje się to
instrumentalnie. Rafał który tez w to wrzucił troche roboty
nnajwidzoczniej nie ma juz czasu na PLD i ciekaw jestem jakby mu sie to
podobało, bo zapewne nie ma pojęcia o tym co ejst robione. Sam mówi że mam
zastrzerzenai *tylko* do Sergiusza (liczba pojedyncza). Mowa jest o jednej
osobie, a nie o osobach.

Są tu kolejne niejasności. Maintainerem jest Sergisz. Nie mowy o jego
powrocie ale .. Michał czuje sie na tyle silny żeby decydoewać o ty,m
dokumencie jako zasobach na www.pl.org.pl. Jeżeli Sergiusz wie o tym to
musi sobie zdawać sprawę, że jest to dla niego szansa na powrót wbrew juz
choćby mi. jezlei inni ni zauważają tego typu mozliwości i/lub ignoruja
mniej czy bardziej świadomie taki scenariusz, a jednocześnie mówią że dla
PLD jest jednocześnei Sergiusz i ja to jest to godznie sie na coś co nei
ma szans na wytrzymanie próby czasu.
Jęzlei do tego dojdzie to mówie że nie dalm się zmusić. jezlei nie będę w
stanei pzrekonać konkretncyh osób że nie mozan dopusczać do wbijania sobie
*świadomie* klina w tyłek to zanim dojdzie do czegokolwiek porostu sie
wycofam. Juz raz pisałem to i widać do kilku konkretnych osób to nadal nie
dociera, że sytuacji powrotu Sergisuza do PLD byłbym kompletnie
ubezwłasnowolniony i najwidoczniej o to właśnie chodzi w tym wszystkim.
Jeżeli konkretne osoby nie zamierzają się liczyć ze mną na zasadach
partnerskich to ja poczuje się zwolniony z obowiqaku z liczenia się z
innymi .. poprostu.