rw

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 19 Maj 2002, 19:45:19 CEST

On Sunday 19 May 2002 18:39, Tomasz Kłoczko wrote:
> Są tu kolejne niejasności. Maintainerem jest Sergisz. Nie mowy o jego
> powrocie ale .. Michał czuje sie na tyle silny żeby decydoewać o ty,m
> dokumencie jako zasobach na www.pl.org.pl. Jeżeli Sergiusz wie o tym to
> musi sobie zdawać sprawę, że jest to dla niego szansa na powrót wbrew juz
> choćby mi. jezlei inni ni zauważają tego typu mozliwości i/lub ignoruja
> mniej czy bardziej świadomie taki scenariusz, a jednocześnie mówią że dla
> PLD jest jednocześnei Sergiusz i ja to jest to godznie sie na coś co nei
> ma szans na wytrzymanie próby czasu.

To jest akurat gówno prawda. Jeśli zabierze się tobie rw, sergiuszowi listy
mailingowe (tzw. zabawki) to nie będziecie się mieli o co spierać. Sergiusz
będzie robił dokumentacje, a ty spece. Everybody happy. Niestety ja nie mam
zasobów by coś takiego zrobić. A Marcin zamiaru.

> Jeżeli konkretne osoby nie zamierzają się liczyć ze mną na zasadach
> partnerskich to ja poczuje się zwolniony z obowiqaku z liczenia się z
> innymi .. poprostu.

A to jest już bezczelny szantaż z twojej strony. "Będzie tak jak ja chcę albo
zobaczycie". Idź straszyć kogoś innego.