rw

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 20 Maj 2002, 09:38:15 CEST

On Mon, 20 May 2002, Michal Margula wrote:

> Nie wiem czy posunąłbym się do zabrania RW, ale starałbym się jakoś
> zminimalizować efekt o nazwie (pokazywany przez Sera)
> mam-was-w-dupie-i-nic-wam-do-tego.

I wlasnie o chodzi o umozliwienie tego cytatu
"mam-was-w-dupie-i-nic-wam-do-tego"
czyli odciecie Pana S. od PLD.

Niech sobie swoje rzeczy robi w _swojej_ piaskownicy, a nam nie
przeszkadza i nie mąci. Bo sianie fermentu _jest_ przeszkadzaniem.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-