rw

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 20 Maj 2002, 10:11:21 CEST

On Mon, 20 May 2002 09:38:15 +0200 (CEST)
Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> wrote:

> I wlasnie o chodzi o umozliwienie tego cytatu
> "mam-was-w-dupie-i-nic-wam-do-tego"
> czyli odciecie Pana S. od PLD.
>
> Niech sobie swoje rzeczy robi w _swojej_ piaskownicy, a nam nie
> przeszkadza i nie mąci. Bo sianie fermentu _jest_ przeszkadzaniem.

Zgadzam się, niestety (dlaczego niestety? ot po prostu wydawało mi się, że
to nie jest dobra metoda), bo widzę niereformowalność Sera.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter