rw

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pon, 20 Maj 2002, 10:29:04 CEST

On Mon, 20 May 2002 08:18:30 +0200 (CEST)
"Marcin Bohosiewicz" <marcus w kernel.pl> wrote:

> Dokladniej, grupa pracownikow, pod wodza osoby usunietej z firmy przez
> szefostwo. W komercyjnym swiecie to smierdzi łamaniem Ustawy o zwalczaniu
> nieczciwej konkurencji...

w komercyjnym swiecie sa zasady powolywania szefostwa i ramy w ktorych ono
dziala
i w tym ze swiecie sad prawdopodobnie orzeklby przywrocenie serka do teamu

tutaj sprowadzilo sie to do fizycznego wladania maszyna z cvsem

> Moze Cezar, jako osoba "komercyjna" wytlumaczylby co by zrobil jakby kogos
> z CS zwolnil a potem sie dowiedzial ze ta osoba podburza mu pracownikow?

poszedl spytal prawnika;ten po przeczytaniu GPL i braku ochrony praw wlasnosci
(o co sie dopominal wlasnie ser) kazalby mu siedziec cicho

> Czemu tak sadzisz, że w PLD nie moga obowiazywac zasady obowiazujace
> w normalnym swiecie ?

hint: w normalnym swiecie decyduja prawo wlasnosci i demokracja ;)

trza wiedziec gdzie skonczyc ciagniecie porownania

pozdrawiam

P.S. obiecuje sobie solennie nie napisac tu juz nic innego niz develop