Arek i zabranie RW

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 20 Maj 2002, 10:57:00 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 11:24:52PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> [...]
>
> Na www.pld.org.pl polska wersja powinna być - _oprócz_ angielskiej.
> Wersja domyślna najlepiej wybierana przez Accept-Language, w przypadku
> braku nagłówka - może być angielska, byle był link do polskiej wersji.

Jeśli komuś się będzie chciało przetłumaczyć to będzie.

> IMO oficjalna strona powinna być na www.pld.org.pl.
> Jak uważasz (i reszta właścicieli domeny) pld-linux.org za lepszy, to
> możecie tam zrobić redirect albo mirror.

Ja tam nie mam żadnej pld.org.pl-fobii jak co poniektórzy mają
sero-fobie oraz pld-linux.org-fobie.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h