Arek i zabranie RW

Sob, 18 Maj 2002, 15:38:39 CEST

On Sat, 18 May 2002, Michal Moskal wrote:
[..]

> Ok. Chcę wymienić www.pld.org.pl na to co jest na www.pld-linux.org,
> czekam na opinie, konstruktywną krtytkę etc.

Widzisz polełniłeś tu typwe "fo pa".
Niemal od poczatku istnienia http://www.pld.org.pl/ istnieje adres
http://unofficial.pld.org.pl/. Jego obsługa rózni się tym, że to co ejst
na www jest brane z etykiety CURRENT, a to co jest na unofficial jet
brane z HEAD. Jeżeli miałeś czysty zamiar zrobienia tego co opisujesz
powinieneś zribić to w module w którym są zasoby wystawiane na głółnym
www.

W tym wypadku mam przysłowieowe "kowal zawilił, a cygana powiesili".

Następnym razem niech Cie to ten przypadek czegoś nauczy że trzeba myśleć
o tym żeby poinformować przynajmnei konkretne osoby które żeby widziały co
sie dzieje. Miałeś pewne swoje wyobrażenai czym to mzoę być lub powinno
być. Prawdopodobie nawet Arek do końca sobie nie zdawał sprawę z tego co
zamierzasz i dlatego zapewne nie był w stanei spojnie wczoraj wyjaśnić co
się kroi.

Jeżeli okaże się że to w ten sposób wygląda to Arek RW zaraz odzyska.
Czekam tylko na jenoznaczne wyjaśnienie czy powyższe domysły są prawdziwe
czy nie.