rw

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 20 Maj 2002, 16:40:43 CEST

On Sunday 19 May 2002 20:38, Tomasz Kłoczko wrote:
> To jest do przjęcia pod warunkiem że to nie będzie na www.pld.org.pl, bo
> tak długo od momentu kiedy to sie tu znbajdzie znowu dochdzić bedzie do
> manipulacji.

Pomysł polega na tym, żebyś ty w sprawie domeny miał tyle do gadania ile
każdy inny developer :) Tzn. że jeśli w ramach określonych metod
(pseudo)demokratycznych ludzie stwierdzą, że domena może być, to domena
zostanie i nie będziesz miał fizycznej możliwości temu zaradzić :)

> Kwestia przeniesienia mail.pld.org.pl to osobna i tu nie mam
> wprost informacji od socrata ale wiem że ma jakieś kłopoty.
> Jezeli nei bedę miał od niego sygnałów o tym co dalej zaczne szukać
> jeszcze innej lokacji.

Socrat bodajże ma nawał pracy :(

> Tak czy inaczje zastanów sie co zrobić bedzie można albo jeszcze lepiej co
> sam zrobisz jeżeli z obecnej postaci dokumentacji nie znikna slady
> podszywanai spod projekt i całsoźć będzie wręcz szła w tym kierunku.
> Masz tu gotowy przepis ?

Ano. Usunąć osoby którym się to nie podoba lub kazać im napisać własną
dokumentację. Widzisz jeszcze jakąś opcję?