rw

Nie, 19 Maj 2002, 20:38:20 CEST

On Sun, 19 May 2002, Mariusz Mazur wrote:

> To jest akurat gówno prawda. Jeśli zabierze się tobie rw, sergiuszowi listy
> mailingowe (tzw. zabawki) to nie będziecie się mieli o co spierać. Sergiusz
> będzie robił dokumentacje, a ty spece. Everybody happy. Niestety ja nie mam
> zasobów by coś takiego zrobić. A Marcin zamiaru.

To jest do przjęcia pod warunkiem że to nie będzie na www.pld.org.pl, bo
tak długo od momentu kiedy to sie tu znbajdzie znowu dochdzić bedzie do
manipulacji.

Kwestia przeniesienia mail.pld.org.pl to osobna i tu nie mam
wprost informacji od socrata ale wiem że ma jakieś kłopoty.
Jezeli nei bedę miał od niego sygnałów o tym co dalej zaczne szukać
jeszcze innej lokacji.

Tak czy inaczje zastanów sie co zrobić bedzie można albo jeszcze lepiej co
sam zrobisz jeżeli z obecnej postaci dokumentacji nie znikna slady
podszywanai spod projekt i całsoźć będzie wręcz szła w tym kierunku.
Masz tu gotowy przepis ?