rw

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 20 Maj 2002, 17:26:01 CEST

On Monday 20 May 2002 17:16, Michal Margula wrote:
> Po staremu to jest właśnie z Kloczkiem, który potrafi całość trzymać w
> ryzach.

Po staremu to jest z serkiem :)
Po staremu to jest z nieustającymi kłótniami kloczek vs. ktoś inny :)

> Źródłem problemów akruat nie jest Kloczek (jak już byś szukał osób, to bym
> wytypował trochę inny)

Koniec dyskusji. Jeśli według ciebie to nie kloczek(&co) robi problemy z już
istniejącą dokumentacją na otwartej licencji to nie mamy o czym rozmawiać.

> Nie, nie proponuję tego nikomu. Wywalanie jest złe, ale to co mówiłem o
> pld-linux.org jest gorsze.

Z twojego punktu widzenia. Dla mnie złe jest by ktoś z emocjonalnym
stosunkiem do różnych rzeczy (i osób) miał taką władzę jaką ma kloczek.

Masz ochotę na licytowanie się co jest gorsze? :)
I masz nadzieję, że mnie przekonasz? :)