rw

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 20 Maj 2002, 18:50:55 CEST

On Mon, 20 May 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Ja chyba czegoś tu nie rozumiem. Czy ty mi płacisz, by mieć czelność
> porównywać się do mojego pracodawcy?
Porownuje, bo prostymi slowami do co poniektorych nie dociera to,
ze mozna komus powiedziec "Panu juz dziekujemy".

> Bo mi się nadal wydaje, że całe pld
> opiera się na zasadzie "ja robię coś miłego dla ciebie, a ty dla mnie" z
> czego jasno wynika, że NIKT ci nie dał prawa stawiania się w roli mojego
> zwierzchnika.
A takze Tobie nie dal prawa decydowania kto jest maintainerem projektu,
a takze prawa do uszczesliwiania na sile tym swoim "czyms milym" - chocby
z takiego powodu ze cos dawane "na sile" przestaje byc "mile".

Sam piszesz: "cos milego" - to rob to "cos milego", a nie
siej fermentu ktory napewno "czyms milym" nie jest.

Wlasnie to na tym polega, zeby cos co ma byc wg Ciebie "mile"
bylo rowniez "mile" dla reszty, w tym kloczka.
Jesli ten warunek nie ejst spelniony - przestaje byc "mile".

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-