mozilla

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 21 Maj 2002, 00:32:22 CEST

Witam!

On Tue, 21 May 2002 00:25:56 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Kiedyś rzuciłem pomysł na dorobienie mechanizmu generującego ostrzeżenia
>
> które pliki nie znalazy się w żadnym pakeicie a które wpadły do
> $RPM_BUILD_ROOT. Chyba wartoby odgrzać temat.

Skoro ludzie z PLD mają spory wpływ na autorów rpm'a to czemu nie wsadzić
to jako kolejnej opcji? Wypadło to by po drodze pomiędzy -bi a -bb, można
by wtedy dodać -bbw (od warning) czy cokolwiek innego i zrobiło by się
wreszcie pożądne narzędzie które by generowało listę braków

          Pozdrawiam
                 Artur