mozilla

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 21 Maj 2002, 01:55:56 CEST

On Tue, 21 May 2002 01:40:52 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

[***Ciach*** kupa takstu dlaczego jesteśmy lepsi ;-) ***]

> Zresztą .. i tak nie rpm jest naszym najwiekszym atutem więc jeżeli
> komuś się to nie podoba że coś chomikujemy to może słać do Jeffa :)
> Mi się na razie jakoś nie śpieszy ;>

Ale mnie nie idzie o to by główny rpm gdzieś tam na świecie to miał,
tylko, by nam łatwiej robiło się pakiety, mnie nie bawi ręczne przełażenie
po katalogach i rpm'ach w poszukiwaniu zaginionego pliku. Dlatego dałem
propozycję, by gdzieś tą sympatyczną możliwość umieścić, nawet jako zwykły
patch dodawany przy budowaniu pakietu, albo do buildera, wsio ryba, byle
działało :-)

                       Pozdrawiam
                             Artur