php - PEAR

Wto, 21 Maj 2002, 21:31:19 CEST

On Tue, 21 May 2002, Blues wrote:
[..]
> 2. Instalujemy i odinstalowujemy w %post. Tak zrobiłem w php-pear-Log na
> próbę. To działa, ale jest wybitnie nieeleganckie i potencjalnie
> problematyczne. To rozwiązanie mocno tymczasowe.

To co jest wywoływane w %post nie ma żadnego Requires(post) czy PreReq w
pakiecie :)
Także to jest do uzupełnienia i dlatego nie puszczałem na buildery.

> 3. coś innego :) No właśnie any ideas?
>
> Kolejna sprawa to php 4.2 - u mnie chodzi naprawdę ładnie i bez żadnych
> przeszkód IMHO można to podmienić za 4.1, którego aktualnie mamy. Testuje
> to już od dłuższego czasu i z domyślnym configiem jaki mamy nie różni się
> zachowaniem od wcześniejszych wersji. A chodzą porządnie takie rzeczy jak
> php-xml (wcześniej kulawo...)

Kiedy ostani raz puszczałem rzeczy z brancha DEVEL to brakowało troche
pakietów na builderach. Postaram się to w najbliższym czasi uzupełnić żeby
znalazła się wersja w /test.