php - PEAR

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 21 Maj 2002, 22:36:20 CEST

On Tue, May 21, 2002 at 09:04:00PM +0200, Blues wrote:
> Ale z punktu widzenia dystrybucji jest to sytuacja wybitnie niemiła,
> ponieważ mamy do wyboru:
> 1. dostarczamy same pliki klas i nie bawimy się w pear install. Ale wtedy
> nie mamy wogóle tego w bazie pear'a i prawdę mówiąc nie sprawdzałem czy to
> wogóle działa
> 2. Instalujemy i odinstalowujemy w %post. Tak zrobiłem w php-pear-Log na
> próbę. To działa, ale jest wybitnie nieeleganckie i potencjalnie
> problematyczne. To rozwiązanie mocno tymczasowe.
> 3. coś innego :) No właśnie any ideas?

IMO dostarczać same pliki klas.
Jeśli to potrzebne - dodać jakiś mechanizm do rejestrowania
i wyrejestrowywania tak zainstalowanych plików w bazie.
Na pewno nie dostarczać w pakiecie archiwum do rozpakowania w %post.

> Kolejna sprawa to php 4.2 - u mnie chodzi naprawdę ładnie i bez żadnych
> przeszkód IMHO można to podmienić za 4.1, którego aktualnie mamy. Testuje
> to już od dłuższego czasu i z domyślnym configiem jaki mamy nie różni się
> zachowaniem od wcześniejszych wersji. A chodzą porządnie takie rzeczy jak
> php-xml (wcześniej kulawo...)

4.2.0 czy 4.2.1?

Trzeba będzie jednak zrobić session z powrotem wkompilowane, bo
przy session w module session_mm chyba nie działa. Ale to ssie.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/