php - PEAR

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 22 Maj 2002, 00:07:41 CEST

On Tue, 21 May 2002, Witek Kręcicki wrote:
> veto
> 4.2 ma zmienione odwolywanie sie do zmiennych (co sprawia ze czesc rzeczy
> moze nie dzialac). Pozatym nie czas na to przed 1.0

ee - bajki opowiadasz. ustawiasz:

register_globals        =       On

i jest tak samo ze zmiennymi jak we wcześniejszych wersjach. Tak jest w
standardowym configu jaki jest z pakietem.

Mam trochę stron i jakoś nikt nie zauważył różnicy...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...