Zmiany w RPM (Było: examples w pakietach)

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pią, 24 Maj 2002, 22:59:05 CEST

On day Fri, May 24, 2002 at 07:14:46PM +0200, Michal Moskal wrote what follows:

> IMHO powinno być makro %example, takei jak %doc. Jak będę miał chwilkę
> to zrobię ;)

I.

Apropos dłubania w rpm-ie, czy nie ma nikt nic przeciwko dodaniu
możliwości użycia "rpm -bb --short-circuit"???

Wydaje mi się, że nikomu nie powinno to przeszkadzać chyba, a ja tego
używam, i może ktoś inny też by chciał...

II.

Dodałem właśnie (niedługo wrzucę do CVS) obsługę dodatkowej sekcji w
specu: %test.

Cześć ta jest opcjonalna, wykonywana po %build, a służy do (kto
zgadnie?) testowania zbudowanego programu :-)

Zacznę powoli (brak czasu...) dodawać sekcje %test do różnych pakietów,
i namawiam do tego samego.

Polecenie dla rpm'a to -bt (lub -tt) (oczywiście działa z
--short-circuit :-))

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>