examples w pakietach

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 24 Maj 2002, 23:06:02 CEST

On Fri, May 24, 2002 at 04:19:49PM +0200, Tomasz Trojanowski wrote:

> Nie są - sprawdzone empirycznie

Fakt, tylko o tyle, że zawartość /usr/src/examples podobnie jak /usr/share/doc
nie generuje automatycznych Requires/Provides.

Objęcie /usr/src/examples/* automatycznym %doc nie powinno być problemem,
rpm ma makro %docdir, które powoduje, że wszystko poniżej podanego
katalogu jest dokumentacją. O ile mi się znowu nie pomyliło ;)

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/