examples w pakietach

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Sob, 25 Maj 2002, 08:48:35 CEST

On Sat, 25 May 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Czy to nie spowoduje kompresji exampli? Ja jestem przeciw. IMO example
> powinny iść do podpakietu, a zainstalowane być gotowe do użycia.

Nie ma chyba sensu tworzyć osobnego podpakietu z przykładami, bo niekiedy
jest ich bardzo mało (vide mawk, util-linux), że wygeneruje to
niepotrzebnie dużą liczbę małych pakietów. Lepiej niech już sobie siedzą w
*-devel. A %doc'owanie exapli jest o tyle wskazane, że IMHO jak ktoś
instaluje pakiet z --excludedocs to na pewno nie chce też przykładów.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)