examples w pakietach

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 25 Maj 2002, 13:18:56 CEST

On Sat, May 25, 2002 at 01:49:27AM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Czy to nie spowoduje kompresji exampli? Ja jestem przeciw.

Samo %docdir nie.
Kompresję AFAIK powoduje tylko %doc w odniesieniu do plików
w $RPM_BUILD_DIR.

> IMO example powinny iść do podpakietu, a zainstalowane być gotowe do użycia.

Zależy od ich ilości - kilka małych plików może sobie być w -devel[1], jak
jest dużo to raczej do podpakietu.

[1] chyba żeby chcieć być konsekwentym do końca, jak ze static.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/