ydpdict i nne do s³owników s³owniki

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Nie, 26 Maj 2002, 16:09:53 CEST

On sob, maj 25, 2002 at 10:36:29 +0200, Tomasz K³oczko wrote:

> Wydaje mi siê ¿e na tego typu nar¿edzia wartony zrobiæ osobne podmenu w
> applnk, a zaproponowana lokacja w Science/ nie jest za bardz szczê¶liwa.
>
> Mo¿e Utilities/Dictionaries ? albo Utilities/Language(s) ?
Raczej to pierwsze.

A tak w ogóle, to zrobi³em kilka zmian w ydpdict (m.in. mo¿liwo¶æ zmiany
s³ownika w trakcie dzia³ania programu). Je¿eli kto¶ tego u¿ywa to
prosi³bym o testy i ewentualne uwagi.

Mo¿e nied³ugo ydpdict z tymi poprawkami znajdzie siê na ftp w /test.

--

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl