applnk (Re: ydpdict i nne do s³owników s³owniki)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Nie, 26 Maj 2002, 17:24:28 CEST

On Sun, 26 May 2002, Grzegorz Golawski wrote:

> Raczej to pierwsze.
>
> A tak w ogóle, to zrobi³em kilka zmian w ydpdict (m.in. mo¿liwo¶æ zmiany
> s³ownika w trakcie dzia³ania programu). Je¿eli kto¶ tego u¿ywa to
> prosi³bym o testy i ewentualne uwagi.
>
> Mo¿e nied³ugo ydpdict z tymi poprawkami znajdzie siê na ftp w /test.

Jescze apropo applnk.
Wydaj mi siê ¿e wartoby zrobiæ jedn± podmiankê: System/ -> Utilities/System/

No dalej sparwa ikonek. W tej chwili jest ni pies ni wydra.
Czêsæ jest z KDE cze¶æ z GNOME. Osobi¶cie IMHO wola³bym te drugie (czyli
tak jak kiedy¶ by³o) i w rozdzielczo¶ci 48x48. Chyba ¿e kto¶ mia³by w
miarê spojny zestaw ikonek odo ca³o¶oci ?
Je¿lie nie bêdzie chêtnego ¿eby to porz±dkowaæ to zaczne to sam robiæ.

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl