nowe %%doc i wyłączanie plików

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Nie, 26 Maj 2002, 17:08:05 CEST

On day Sun, May 26, 2002 at 04:51:54PM +0200, Grzegorz Golawski wrote what follows:
> Jak wyłączyć pliki, które nie powinny być kasowane to wiem, ale interesuje
> mnie, czy da się wyłączyć całą zawartość katalogu?
> Czy jedynym sposobem jest wypisanie wszystkich plików leżących w danym
> katalogu?

W rpmie 4.0.4 każdemu plikowi (a także katalogowi) można dać flagę
%exclude w %files, i wtedy umieszcza wszystko oprócz danego.

(niedługo dokończę przenoszenie tej możliwości do 4.0.2)

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>