nowe %%doc i wyłączanie plików

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Nie, 26 Maj 2002, 18:04:09 CEST

On nie, maj 26, 2002 at 05:08:05 +0200, Filip Kalinski wrote:
> [...]
                                              ^^^^^^^^
															coś mi się poje..ło miało być kompresowane

> W rpmie 4.0.4 każdemu plikowi (a także katalogowi) można dać flagę
> %exclude w %files, i wtedy umieszcza wszystko oprócz danego.
>
> (niedługo dokończę przenoszenie tej możliwości do 4.0.2)
Sorki, źle zadałem pytanie.
Pliki, które nie mają być kompresowane dodaje się do _noautocompressdoc,
czyli np.

%define _noautocompressdoc larch p4 isql lilypond harbour dict ri

Chodzi o to, że wszystkie te pliki są w jednym katalogu i stąd pytanie:
Czy nie da się tego zrobić łatwiej, krócej?
Czy trzeba wypisywać wszystkie pliki?

--