applnk (Re: ydpdict i nne do s³owników s³owniki)

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Pon, 27 Maj 2002, 12:46:22 CEST

On Mon, 27 May 2002, Tomasz K³oczko wrote:

> Jakub a mo¿esz pokazaæ taki przyk³ad ?
> Nie widze nigdzie czego¶ takeigo a widze codzieñ skutki skalowanai w górê.

wiem, nie jestem Jakubem, ale te¿ mogê podaæ przyk³ad -- wszystkie ikony
z menu. je¶li bêd± przeskalowane, bêd± wygl±daæ okropnie.

pozdrawiam,
wojtek

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl