applnk (Re: ydpdict i nne do s³owników s³owniki)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 27 Maj 2002, 18:52:15 CEST

On Mon, 27 May 2002, Wojtek Kaniewski wrote:

> wiem, nie jestem Jakubem, ale te¿ mogê podaæ przyk³ad -- wszystkie ikony
> z menu. je¶li bêd± przeskalowane, bêd± wygl±daæ okropnie.

Jakby¶ jeszcze nie zauw±¿y³ to wiêkszosæ ikonek w menu w³±snie jest
skalowanych :>
Problem skalowania, a w zasadzie braku w panelu KDE i aplikacji
s³u¿±cej do edycji zawartosci menu. W piwrwszym przypadku zamiast
skalowanai jest wycinanie kawa³kaa w drugim nie ma wycinanai tylk
opojawiaja sie ikonki w peirwotnej wielkosci o ile ni ma gotowych na dysku
przeskalowanych odpwedników.

Jeszcze raz powtórzê bo non stop to nie dociera. W KDE *kiedy¶*
wprowadzono trzymanie na dysku róznych rozdzielczosci map bitowych bo by³
brak skalowania. W sytuacji keidy by³ brak takwego owe ikonki w innych
rozzielczo¶ciaæ *w±tpiê* ¿eby skalowanie robiono rêcznie. Zrobiono to
chæby za pomoc± convert. Algorytm jaki jest uzwyany w programie jaki
zosta³ u¿yty do wygenerowania ikonek zapewne jest taki sam jak obecnie
u¿ywany przy skalowaniu wiec ró¿nic tym bardziej *nie mo¿e byæ*.

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl