CVS raz jeszcze ...

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 27 Maj 2002, 13:48:02 CEST

On Mon, May 27, 2002 at 01:31:46PM +0200, Robert J. Wozny wrote:

> uchm... to ja jeszcze raz zapytam sie czy nie mozna by [*eg*]
> wykorzystac metody "distfiles" - dla tgz'otow i innych takich ?
>
> ftp.pld.org.pl/distfiles/<smieci_co_sa_w_SOURCES>
>
> i to "distfiles" bylo by karmione z builderow ?

IMHO to jest dobry pomysł. Chociaż nie wiem czy buildery powinny to tam
pchać czy jakiś inny mechanizm. (Np. wysłanie maila o temacie 'get-src
foobar.spec' na jakiś adres, albo coś podobnego, ew. jakiś automat,
który patrzy do repo i dociąga na bierząco).

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h