CVS raz jeszcze ...

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 27 Maj 2002, 14:05:00 CEST

On Mon, May 27, 2002 at 01:30:46PM +0200, Filip Kalinski wrote:
> A co sądzisz o arch? Nie przyglądałem sie mu bliżej jeszcze...

Hmm.. wygląda jakby to jakiś szalony script kiddie pisał. Nazwy plików z
zupełenie niejasnych dla mnie przyczyn zaczynają się od '=', w dystrybucji
jest od cholery jakiś dzwinych patch-logów etc (zaznaczam, że wypowiadam
się tylko o nazwach plików w tarballu i kawałkach dokumentacji). No ale
cóż: w tym szaleństwie musi być jakaś metoda ;) Jak obczaje możliwości
to dam znać.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h