CVS raz jeszcze ...

Pon, 27 Maj 2002, 16:59:58 CEST

On Mon, 27 May 2002, Filip Kalinski wrote:

> A może by by tak poprostu downgrade cvs-a??? Wcześniej działało jak
> działało, ale działało :-)

Nie zmienaiłbym cvs-a na serwerze gdyby ten nie miał poprawiania błędu
jaki mogłby nieźle namieszać w z zasobach.
Powtórzę bo po raz kolejny nie dociera to co napiasałem raz: włąsciwy
keirunek potencjalnie to cvs-nserver.
Druga mozliwosć to poprawiani błędów w obecnym cvs.
Wymiana cvs na coś inengo nie daje żadnej gwarancji że to wytrzyma to co
mamy obecnie. Dodatkowo przy braku takich gwaranji wszyscy musiwlibyśmy
się pzrestawiać na zupełnienie nrzędzia co wobec braku takowych gwaranji
wiązać by sie mogło z ryzykiem straty czasu i ponownego cofnicia się do
poprzeniego roziwąznia.

Widomo że błędy w cvs są ale ich obchodzenie do niczego ciekaweg prowadzić
potencjalnie także nie będzie.