CVS raz jeszcze ...

Pon, 27 Maj 2002, 17:40:44 CEST

On Mon, 27 May 2002, Michal Moskal wrote:

> A to nie jest tak, że jak się teraz robi cvs -z3 up starym klientem, to
> on zwisa i podobnie zwisa serwer?

W tym co podałem widać procesy które dostały SW. Specjalnie także podałem
wyjscie z netstat -t -p żeby był widać którym to połaczniom odpowada.
Teraz mogą się tu zidentyfikwoać konkretne osoby i swtwierdzić czy czegoś
takeigo własnie nie używały. Po stronie cvs serwera nigzie nie jest
logowane to z jakim -z<num> było to realizowane.