STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 28 Maj 2002, 12:11:17 CEST

Dnia 27 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Jarosław Kamper napisał(a):

> On Mon, May 27, 2002 at 01:28:09PM +0000, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:
> [...]

> A to obecny slrn nie trawi IPv6 ?

[cut]

Obecny slrn nie trawi IPv6.
Trawi go slrn umieszczony w PLD (zakładana jest osobna łatka, którą
trzeba podesłać maintainerom slrn żeby włączyli do głównego drzewa)
Jak sie nikomu nie chce to przynajmniej autora podajcie to ja podeśle)

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-