STBR slrn-pl

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 28 Maj 2002, 12:21:36 CEST

On Tue, May 28, 2002 at 10:11:17AM +0000, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> [cut]
>
> Obecny slrn nie trawi IPv6.
> Trawi go slrn umieszczony w PLD (zakładana jest osobna łatka, którą
> trzeba podesłać maintainerom slrn żeby włączyli do głównego drzewa)
> Jak sie nikomu nie chce to przynajmniej autora podajcie to ja podeśle)

Najstarszą wersję jaką udało mi się znaleźć (do 0.9.6.3) wrzucił
baggins.

Łatkę jeszcze trzeba poprawić - dostałem maila w tej sprawie (memory
leak przy sprawdzaniu interfejsów i nie akceptowanie numerycznych
adresów IPv6), ale jeszcze nie wyszedł z mojej kolejki TODO. Jak wyjdzie
to poprawię (to pierwsze na pewno, bo mam gotowego patcha) albo napiszę
żeby ktoś grzebiący w v6 poprawił :)

--
Jakub Bogusz