Alsa i kernel z nesta

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 29 Maj 2002, 17:32:36 CEST

Witam!

On Wed, 29 May 2002 14:21:16 +0200
Jarosław Kruk <jareq w poczta.onet.pl> wrote:

> Może dasz mi jakieś wskazówki ta ja spróbuję.

[root w warp root]# ls -l /dev/snd/
total 0
crw-rw----    1 root     audio    116,   0 Jan  1  1970 controlC0
crw-rw----    1 root     audio    116,   4 Jan  1  1970 hwC0D0
crw-rw----    1 root     audio    116,   8 Jan  1  1970 midiC0D0
crw-rw----    1 root     audio    116,   9 Jan  1  1970 midiC0D1
crw-rw----    1 root     audio    116,  10 Jan  1  1970 midiC0D2
crw-rw----    1 root     audio    116,  24 Jan  1  1970 pcmC0D0c
crw-rw----    1 root     audio    116,  16 Jan  1  1970 pcmC0D0p
crw-rw----    1 root     audio    116,  25 Jan  1  1970 pcmC0D1c
crw-rw----    1 root     audio    116,  26 Jan  1  1970 pcmC0D2c
crw-rw----    1 root     audio    116,  19 Jan  1  1970 pcmC0D3p
crw-rw----    1 root     audio    116,   1 Jan  1  1970 seq
crw-rw----    1 root     audio    116,  33 Jan  1  1970 timer
[root w warp root]#

> Chodziło mi o Alse a nie o DEVFS - mój błąd (niewystarczająco
> dokładnie sformułowane zaptanie). Jak Alsa działa na jajku ra (2.2),
> bo tam nie miałem DEVFS i wszystko działało poprawnie

Problem w tym, że ja mam alsę 0.9 i działa doskonale, pech , że chyba
nie lubi jajka 2.2.x  - może dzimi zrobił poprawkę do PNP, tak że może
alsa idzie, niemniej alsa 0.9 chyba nie będzie oficjalna w Ra, prędzej w
nest, ale to wymaga też kilku poprawek do obecnych aplikacji
rekompilacji wszystkiego z nową alsą.  ale jak chcesz poekserymentować
to jest to w repo w branchu DEVEL. A jajko 2.2 od momentu wyjścia na
świat 2.4 widuję tylko w instalatorze :-)

Mimo, wszystko ja na swoim komputerze nie unikam nowych rozwiązań, fakt,
że nie jest to serwer od którego zależy moja płaca znacznie mi to
ułatwia :-) Ale uważam, że jajko 2.4.x, alsa 0.9 i devfs to warte uwagi
dodatki :-)

            Pozdrawiam
                   Artur