Alsa i kernel z nesta

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Śro, 29 Maj 2002, 20:24:33 CEST

Dnia Wed, May 29, 2002 at 05:32:36PM +0200, Artur Flinta napisał:

> Mimo, wszystko ja na swoim komputerze nie unikam nowych rozwiązań, fakt,
> że nie jest to serwer od którego zależy moja płaca znacznie mi to
> ułatwia :-) Ale uważam, że jajko 2.4.x, alsa 0.9 i devfs to warte uwagi
> dodatki :-)

Jeżeli o mnie chodzi to ja też instaluję to w domu. Samego PLD długo nie
używam (około miesiąca - w pracy) a do tej pory siedziałem na Slacku.
Ostatnio założyłem sobie w domu sztywne łącze i przy tej okazji
postanowiłem zainstalować w domu PLD (instalowałem przez sieć - działa).
Muszę jeszcze doprowadzić do porządku Alsę, zainstalować drukarkę i
będę mógł założyć konto żonie. Jak coś skopię i będę musiał robić
wszystko od początku to żona się trochę wkórzy, bo od niedzieli jak
tylko mam wolną chwilę (czytaj: jak tylko wróce z pracy) to siedzę przy
komputerze i ustawiam wszystko w systemie. Na razie jest zła bo nie może
nic robić bo skasowałem w domu Windowsa. Teraz chyba rozumiesz dlaczego
tak niechętnie podchodzę do instalacji devfs.

PS. Jak zainstaluję Alse 0.9 to będę musiał wszystko przekompilować co
jest linkowane z Alsa ?

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl